I'd rather have hope than sadness

と言うことで、解散しませんよ。
ってか、活動休止もめっちゃ短くなりそうよ(笑

Thanks for all your kind and encouraging comments people,
we are not breaking up the band and rest assured
we have some ideas in place for the remainder of the year,
we'll post them here as they fall into place.

Idlewild

American Englishで号泣したワシの立場はどうなるのか(笑
ってか、いやーーーすまんね、スカさん(笑

しかし今やFaceBookがオフィシャルサイトになってますが(笑
あの山のような書き込み見てると、
Idlewildって愛されてるなぁーーーーーと、つくづく感じます。泣ける。
特にこれ、

My daughter Beth, has Rett Syndrome and has multiple disabilities. I have "I'd rather have hope than sadness" tattoed on my arm to remind me to stay positive for her and my sanity. When I'm down I always listen to your songs and they help me get through my low moments. Just thought I'd let you know how important your music is to me....

号泣。
これ聞いて解散するバンドはない。ああ号泣。
でもバンドがああだから、ファンがこうなんすよね。

しかしあのロンドンGigから、ありえないくらいいろんなことを考えさせられましたが、結局辿りついたのは、ワシの人生にはIdlewildが必要不可欠であるということと、Always Hope is Importantっすね、皆さん(笑

オフィシャルサイトが死んでる今、ドルワイファンは是非ともFaceBook登録を(笑
Garethのいらない情報(笑)もめっちゃ面白いっすよ。


で、すみませんっ。ご無沙汰ですーーーーーーーーーーーー(笑
[PR]
by alloverme | 2010-04-28 07:48 | Idlewild